mercredi 28 septembre 2011

New kit "Autumn On My Mind"

Hi Ladies (and gentlemens..)
Here are some beautiful pages made by the ct girls

13 commentaires:

Louloupistou a dit…

Encore un kit sublime que je vais m'empresser d'acheter!
J'aime beaucoup les petits animaux!
Le template du blog est trop beau aussi!
Tu l'auras compris j'ADORE! :)
Merci pour le freebie!

Anonyme a dit…

thankyou so much for the special freebie!!

regards
Lindee

Angelina a dit…

The kit is beautiful ! Thank you so much for the special freebie ! I love it !

CBH a dit…

Thank you so much for this post. I want to let you know that I posted a link to your blog in CBH Digital Scrapbooking Freebies, under the Page 3 post on Sep. 29, 2011. Thanks again.

Abeille a dit…

Ohh j'adoore!! Encore une merveille!!

Anonyme a dit…

This kit is gorgeous !!! Thank you so much for the freebie. And congrats to your ct for those wonderful pages.

Aska a dit…

Thanks for the wonderful freebie :)

Jitka, Most a dit…

Thank you for your wonderful freebie!

NathL a dit…

très joli ! merci :)

Anonyme a dit…

Thank you !

Kuki a dit…

Thank you very much for the wonderful freebie!!!
Fantastic kit!!!

Kuki a dit…

Thank you very much for the wonderful freebie!!!
This kit es fantastic!!!

Anonyme a dit…

Thank you for the beautiful freebie!!